Hírek

2012 őszén megkérdeztünk titeket, mi motivál benneteket abban, hogy belépjetek a Magyar Kerékpárosklubba. Illetve, ha megszüntetitek klubtagságotokat, vajon miért teszitek. Az...

A kerékpárral megtett szolgálati utakért is lehet kilométerenkénti térítést igényelni. A cél, hogy a bécsiek használják gyakrabban a biciklijüket munkájukhoz is.

A budapesti Ferenciek tere építkezése jó lehetőség arra, hogy kipróbáljuk, milyen következményei vannak a város számára a...

Biztosan tapasztaltátok, hogy Budapest egyre bringabarátabb.

A "kerékpáros utca" vagy „kerékpáros út” fogalma - remélhetőleg csak egyelőre - nem létezik a magyar KRESZ-ben. Ezekben az utcákban a gépjárművekhez képest a...

Januári hírlevelünk a 2012-es év...

"HÓ24!" néven kampányt indítottunk a kerékpáros útvonalak rutinszerű hó- és jégmentesítéséért. Célunk, hogy a havazások utáni 24 órában a teljes hálózatról letolják a havat, lehetővé téve a...

 

Miért jó nekünk és miért jó a tömegközlekedési vállalatnak? Milyen viselkedési normákat kell betartani? Külföldi példák...

Der Ungarishe Fahrradverein begrüsst die Radlobby Österreich, und wünscht ihr viel Erfolg!

...

Az osztrák parlament módosította az országuk közlekedés szabályait (KRESZ), már lehet olyan kerékpárutat építeni, kijelölni...