Kampányok

 

2013 tavaszán remélhetőleg már tényleg megindul Budapesten a közbringa rendszer.

Ezen az oldalon igyekszünk folyamatosan inforációkat nyújtani a munka állásáról, arról, hogy hol tart a tervezés/kivitelezés, és igyekszünk a...

A kezdeményezés keretében kevésbé gyakorlott biciklistákat szeretnénk rövid elméleti és gyakorlati oktatás révén több bátorsággal felvértezni és ezzel hozzájárulni a kerékpározás mint mindennapi közlekedési alternatíva elterjedésének elősegítéséhez és kultúrájának széles körben történő megteremtéséhez.

A közlekedésben is, mint minden másban, a gyerekek a legnyitottabbak az új gondolkodás befogadására. Szeretnénk a fenntartható közlekedést elterjeszteni hazánkban, ehhez szükséges a gyerekek oktatása, és rajtuk keresztül a szüleiké. A "Bringázz a Suliba!" kampányunk ezt segíti, arra szoktatja a családokat, hogy az iskolába nem kell autóval járni, használható erre a kerékpár is.

A "Képzeld el 2 keréken" egy rajz-, fotó- és videópályázat, melyet a Holland Nagykövetséggel közösen szerveztünk. A pályázat keretében 10-19 éves fiatalok küldhettek be rajzokat, fotókat videókat arról, hogyan képzelik el az ideális kerékpárosbarát lakókörnyezetet. 

A "Bringázz a munkába!" kampány honlap eléréséhez kattints az alábbi linkre:

www.bam.hu

Miért autózol messzire friss zöldségért, egy csokor virágért vagy egy tollbetétért? Helyben Vedd Meg! A Magyar Kerékpárosklub az Active Access nemzetközi projekt keretében szeptemberben kampányt indít, mely a környezetbarát, főként kerékpáros és gyalogos vásárlást kívánja ösztönözni. Miért? Mert a helyben vásárlással időt és pénzt is spórolsz meg, hiszen a szállítással együtt járó költségek lecsökkennek, nem beszélve az autós bevásárlások során keletkező környezeti terhelésről.